fredag 15 oktober 2010

VAB

Med sjuk kille de senaste tre dagarna. Nu börjar jag känna mig rejält rastlös. I vanliga fall går dagarna i 110 med rejält tempo på jobbet och det vanliga racet för att att hämta och lämna ungar och laga mat. Att sitta hemma och pilla navelludd känns inte så lockande. Man blir deppig av det. Hoppas att alla ungarna håller sig friska i helgen så att vi kan komma ut mycket. Skulle behöva ta mig ner på stan för att shoppa lite vinterjackor. I morgon åker min man bort hela dagen och jag vet av erfarenhet att en hel dag själv med vilddjuren kommer vara lite småjobbigt. Jag får locka hit mormor på middag för lite avlastning.

Igår kom kläderna jag beställde i onsdags. Snacka om snabb leverans. Allt passade också! Ett par vintertights, en långtröja, en löparjacka, strumpor, sport-bh och nya snygga rosa skor blev det. Förhoppningsvis kommer det att se ut som att jag vet vad jag gör i skogen från och med nu :o) Bra ör motivation också med en massa nya, dyra kläder som måste användas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar