söndag 17 oktober 2010

Benhinnor?

Idag var tanken att jag skulle köra 6,5 km men efter 4 km började vänsterfoten krångla. tappade helt känseln i den, väldigt mysko. Funderar på om jag kanske snört skon för hårt eller om det har med benhinorna att göra som jag har lite känning av. Har ni varit med om något liknande? Bestämde mig i alla fall för att 5 km fick räcka, jag var rädd att snubbla och stuka mig. Passade på att varva ner med att gå 2,,5 km istället. Såååå skönt väder idag!

Lite känning i benhinnorna på vänster sida så nästa vecka blir det lugnare på löpfronten. Tänkte köra:

Tisdag: Crosstrainer 45 min
Torsdag: Löpning 3,25 km
Lördag: Crosstrainer 45 min
Söndag: Löpning 5 km

Borde vara tillräcklig vila för att det ska kännas bra igen

Nu sitter jag och smuttar på ett glas rödvin och trivs med livet :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar