fredag 1 oktober 2010

Fredagskväll

Och vad skönt det känns att vara ledig! Det har varit en riktigt seg vecka med förkylningen som verkligen tröttat ut mig. Ont i halsen som gör att jag inte orkar äta... Däremot har jag tränat på bra. Cyklat 4 dagar á 40 minuter, promenerat 1h20 min och joggat vid två tillfällen. I morgon ska jag iväg till en kompis och eftersom jag passerar gymmet på vägen tänkte jag stanna där och köra ett pass innan.

Maten funkar också bra. Vi har kommit in i en bra rytm här hemma med veckohandlingar och att laga mat från grunden. Jag känner att min "fanatism" börjar ge sig. Tidigare kunde ett litet avsteg från en strikt diet kasta in mig i en karusell av hetsätande som varade flera veckor. Nu känns det lättare att rycka på axlarna och gå vidare. Träningen hjälper mig verkligen i det avseendet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar