fredag 22 oktober 2010

BMI normalviktig

Imorse! Är väl ett framsteg om något. 76,3 kg visade vågen på. Ett kilo till så har jag gått ner 9 kilo sedan mitten på augusti :o)

Igår blev det 5 km i skogen under tiden största killen hade judoträning. Det kändes sååå bra, jag verkligen flöt fram i skogen. Lite problem med de nya träningsbyxorna bara, de var lite stora. Men det löste jag genom att knyta jackan runt. Hade lätt kunnat springa längre och kände inget av varken knän eller benhinnor.

I förrgår gjorde jag supergoda LCHF-bounty.

2 dl grädde
50 gram smör
200 gram riven kokos sjuds någon minut

Smeten får först kallna i kylskåp och efter att bitarna formats i frysen. Sedan rullas bollarna/bitarna i ca 150 gram mörk choklad. Mums!

1 kommentar:

  1. Grattis! Själv har jag 1 kilo kvar tills jag har BMI under 30... can't wait...

    SvaraRadera