söndag 26 september 2010

Nässprej och jogging...

har det blivit idag. Körde 5 km på löpbandet på gymmet och det kändes riktigt lätt! Och då lade jag ändå in ett par ordentliga "backar". Hoppas att snuvan ger sig till imorgon, annars blir det svårt att klara av jobbet. Jag pratar ju hela dagarna :o)

Nästa vecka ska jag börja en ny fas i träningen har jag tänkt. De senaste 10 veckorna har jag tränat 3 ggr i veckan men nu tänkte jag gå upp till 4 ggr istället. Bra för förbränningen! Men styrketräningen kommer nog ligga på is utan jag ska satsa på det jag tycker är riktigt kul, alltså att jogga. Lite synd egentligen att det är den sport jag gillar bäst när jag definitivt inte är skapt för det. Har korta kraftiga små ben och lätt att lägga på mig muskler. Borde kanske satsa på diskus som min pappa som på 70-talet var med i både M och finnkamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar