torsdag 2 september 2010

En härlig torsdag!

Vikt i morse: 77,5 kg!

Idag blev det ett nytt svettigt pass på löpbandet med lite intervallträning. Sammanlagt brände jag bort 320 kcal (och sprang 3 km). Jag hade tänkt köra styrka också men är fortfarande ont i ena armen efter TBE-sprutan i måndags.

Maten fungerar också. Men jag är rädd att om jag inte går ned något till en vägningsdag att jag ska "ge upp". Nu gäller det bara att försöka behålla den positiva känslan även om det blir motgångar framöver. Vore så roligt om jag kunde komma under 70 kg igen. Det har jag inte vägt sedan början av år 2000 när jag blev gravid med mitt första barn :o)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Såg att du hade min blogg som "bokmärke"... Kul! Tänkte på det du säger om att stå still mellan vägningarna. Jag stod still i över ett halvår, gick upp ett halvt eller ett helt och sen ner tillbaks. Men i stort sett still. Har nu sedan i maj ungefär börjat gå ner igen. Ingen större skillnad på kosten, inte medvetet iaf.

    Ge inte upp om det står still, det kommer att gå neråt, även om det tar tid!

    /fulis

    SvaraRadera