söndag 26 september 2010

Mycket nytt!

Jag har varit riktigt modig på sistone! Åkte själv till Sockholm med alla 3 barnen i bilen för att hälsa på min syrra där. Det blev ett par härliga dagar med Skansen och sushi som några av höjdpunkterna. Träningen har jag också lyckats hålla igång bra, det snittar på 3 ggr i veckan. Just nu blir det mest löpning i skogen bara för att det är så skönt att vara ute. Snön och kylan kommer ju snart nog tyvärr! Tråkigt nog har jag blivit snuvig men jag tänkte se om en löptur kan ta knäcken på det!

På jobbet har jag fått lite nya arbetsuppgifter som är kul men utmanande. Mycket namn att hålla reda på vilket aldrig har varit min starka sida tyvärr... bra träning just därför! Om några veckor blir det nytt skill också så det händer en hel del. Vikten håller sig relativt stabil runt 80. Förra söndagen 80,0 och igår 79,9. Beror antagligen på träningen för det har blivit en hel del slarv :o( Stressätande är jag bra på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar