lördag 21 augusti 2010

Träning igår och idag

Det är smart att passa på med lite styrketräning när de sover. Igår när vi lagt småttingarna och Erik åkt iväg på träning tog jag fram en dvd, "platt mage, stark rygg" 45 min coreträning och det kändes! När han kom hem stod jag på alla fyra och flåsade :o) Han såg road ut men jag körde ut honom innan han hann komma med någon rolig kommentar.

Idag blev det först en tripp till jobbet för att lägga schema för min första jobbperiod och sedan gymmet. 30 min på crosstrainer och 22 min snabb promenad på löpbandet blev det. 410 brända kcal! När jag kom hem blev det bacon med ägg och nu ska jag lägga mig ner en stund innan lilleman vaknar...

Alltså hittills 4 träningspass denna vecka! Jag är bäst!

Några bitar mörk choklad har det blivit också men ingen som väckt suget ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar