torsdag 19 augusti 2010

Går bra!

Vad härligt att kunna skriva det! Jag känner mig motiverad och nu när jag är inne på fjärde dagen har mitt fysiska sockersug försvunnit. Inte det psykiska dock, min knäppismamma ringde igår och gnällde om att vi planerar att köpa hus i grannstaden. Inte alls bra enligt henne och hon inser verkligen inte att hon faktiskt inte har med det att göra. Jag blir helt slut av att prata med henne men ett snabbt nödsamtal med underbara L i Malmö fick mig på banan igen. Häligt med positiva neurosfria människor ibland. För att öka motivationen ytterligare tittade Melker och jag på repris av Biggest Loser och blev imponerade.

Ikväll blir det gymmet. 20 min på löpbandet, ungefär lika länge på crosstrainern och styrka står på programmet. Ska försöka smita innan ungarnas läggis så det inte blir försent, jag har så svårt att sova om jag tränar efter åtta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar