torsdag 24 september 2009

Jobbfest idag!

Den här dagen har jag sett fram emot länge! Idag är det fest med jobbet. Ska bli kul att träffa alla igen... Min bästis finns på samma jobb och henne och hennes fästman (som också jobbar där) träffar jag ofta men alla andra var det länge sedan jag såg. Det blir säkert en massa kul, god mat och lite alkohol! Pappa ska vara hemma med ungarna. Jag har tränat bebisen för fullt med gröt och puré och det har gett resultat, han är jätteduktig nu. Gapar som en liten fågelunge när skeden kommer!

Temat för jobbfesten är rock/punk så jag har inhandlat en tight svart klänning från Lindex, grå leopardstrumpbyxor och svarta boots. Min man är hårdrockare när han inte är byråkrat så jag lånar hans nitbälte och kompletterar med rejält upptuperat hår, galen sminkning och stora smycken. Kompis M ska ta med blå sprayfärg till året också. Kanske vinner jag pris!

Mitt mål var att väga 73,5 kg idag men jag missade målet med 1,1 kg, i morse stannade vågen på 74,6 kg. Nåja, ganska mycket bättre än de 83,5 kg jag vägde vid midsommar. Äggmjölken har verkligen satt fart på viktminskningen så jag hoppas vara nere på ca 72 kg när jag börjar jobba igen den 30 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar