onsdag 30 september 2009

Deppig!

Känner hur höstmörkret ruvar inom mig. Det är tungt just nu, jag har svårt att hitta den riktiga glädjen i tillvaron. Igår var jag hos en kurator...det kändes lite bättre att få sätta ord på alla känslor. Men tufft att inte se någon självklar väg ut ur mörket. Min vanliga medicinering kan jag inte ta till längre. Tidigare var choklad och kakor det som hjälpte mig ur kriserna. Nu blir det till att hitta nya vägar. Men jag är stolt över mig själv. Det går framåt. Såklart mitt liv inte kommer att vara perfekt bara för att jag går ner i vikt. Men samtidigt skönt att LYCKAS med någonting, det ger självförtroende och framtidstro.

Mat idag:
Frukost: Samma som vanligt.
Lunch: Äggmjölk.
Middag: Kyckling med salami, pesto och ost, sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar