måndag 19 april 2010

Bra vecka

Det blev en bra vecka den förra. Med undantag för söndagen då Polly vann kampen. Men om man jämför med hur mycket Polly jag brukar äta i vanliga fall blir det totala utfallet bra. Och idag är en ny dag. Cyklade till jobbet för fösta gången på VÄLDIGT länge och fy fasen vad jobbigt det var! Min kondition är riktigt i botten. Det går inte att leva på gamla meriter tyvärr... Sitter på jobbet med en fasansfull huvudvärk och bara önskar att dagen ska ta slut. Men sen är det föräldramöte också. Och jag som bara vill slappa med lite Top Model!

Mat hittills är:

Frukost: Grädde, yogurt och hallon.
Lunch: Gröna bönor och ädelostfylld kyckling med bacon.

Middagen vet jag inte vad det blir, det sköter min snälle föräldraledige man om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar